close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סופרים ישראליים בסיוע לפלסטינאים

מערכת שורשטו כסליו, תשעה07/12/2014

עמוס עוז, א.ב. יהושע ודוד גרוסמן - הסופרים הישראלים המוכרים ביותר באירופה- הצטרפו לעצומה הקוראת לפרלמנטים להכיר במדינת פלסטין

תגיות:
הסופרים עמוס עוז, א.ב. יהושע ודוד גרוסמן הצטרפו לרשות הפלסטינאית במאבקה נגד ישראל ואל מאות אנשי ציבור ישראלים אשר קוראים לפרלמנטים באירופה להכיר במדינת פלסטין לצידה של מדינת ישראל. 

שלושת הסופרים הינם בין למעלה מ-800 אזרחים ישראלים אשר חחתמו על מכתב אשר ישלח היום (7.12) אל חברי הפרלמנט הבלגי והקורא להם לתמוך ביוזמת ההכרה במדינה פלסטינית לצד מדינת ישראל.  הפרלמנט הבלגי עומד לדון בהכרה בשבוע הקרוב ויתווסף בכך לפרלמנטים של בריטניה, ספרד וצרפת אשר כבר עשו כן. גם הפרלמנט הדני עומד לדון בנושא השבוע והמכתב נשלח לא מכבר גם אליו. בנוסף ישלח מכתב דומה אל חברי הבית התחתון של הפרלמנט באירלנד העומד גם הוא לקיים הצבעה בנושא זה (בסנאט האירי, הבית העליון של הפרלמנט, כבר התקבלה לפני מספר שבועות החלטה בזכות הכרה בפלסטין). 
על פי הצהרתם, בכוונת החותמים להמשיך בהחתמה ולהעביר מכתבים זהים לכל הפרלמנטים במדינות ידידותיות לישראל שייזמו דיון דומה. 

הקריאה לפרלמנטים (בעברית):
"אנו, אזרחי ישראל הרוצים בביטחונה ובשלומה, מודאגים מהקיפאון המדיני ומהמשך הכיבוש וההתנחלות, המובילים לעימותים עם הפלסטינים ומטרפדים כל אפשרות להסדר.

ברור לנו שהסיכוי לקיומה ולביטחונה של ישראל תלוי בהקמתה של מדינת פלסטינית לצידה על בסיס גבולות 67, תוך הכרה ישראלית בפלסטין והכרה פלסטינית בישראל.

יוזמתכם להכרה במדינת פלסטין תקדם את סיכויי השלום ותעודד את הישראלים והפלסטינים להגיע לפתרון הסכסוך"
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה